Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, juni 04, 2006

Culemborg

Culemborg

Hou het even kort want deze jongen moet z'n bedje in. Ging ik vanmorgen verder met de herinrichting van ons onderkomen, zo was het vanmiddag tijd om te werken in The Amsterdam Dungeon. Weer lekker wat touristen laten schrikken en gelachen met de collega's. Het liep een beetje uit allemaal zodat ik besloot mij in de taxi van schmink te ontdoen. Die taxi was noodzakelijk omdat ik in tien minuten tijd van het Rokin naar het Veemtheater moest zien te komen.

Daar werd ik vergast op de voorstelling "Ins Blaue Hinein" van en met ondermeer oud-collega Jonna. Het valt mij niet makkelijk er iets over te vertellen maar een bijzondere ervaring was het zeker. Na afloop nog even met haar gesproken en gezellig samen met haar ouders richting Centraal Station gelopen. Daar de tram gepakt naar huis om te genieten van wat overblijfselen van een barbecue, gegeven door buurman Dudo. Dankzij een paar vrienden van hem m'n Duits een beetje opgehaald en bovendien even bijgepraat met buren Billy en Vincent. Van buurvrouw Hetty kreeg ik eten mee zodat ik morgen op het werk als lunch een warme maaltijd kan nuttigen. M'n avondeten zal bestaan uit een broodje in de trein onderweg naar Culemborg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!