Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, april 10, 2006

Huishouden

Huishouden

>>Beste relatie,

Op 28/02/06 zond ik U een herinnering aangaande een ontbrekende betaling.
U koos ervoor niet te reageren op dat bericht. Daarom wijs ik U er op dat,
mocht U in gebreke blijven, ik helaas genoodzaakt zal zijn andere maatregelen te treffen.
Daaruit voortvloeiende kosten komen voor Uw rekening.

Ik reken er op dat U onze goede verstandhouding in stand wil houden
en per direkt alsnog aan Uw verplichting voldoet.

Uit mijn administratie blijkt dat er nog een enkele post open staat. In dit geval gaat het om:

Datum: ../../..

Omschrijving: ...i.o.v....

Bedrag: ...

Gelieve een en ander per omgaande alsnog te betalen
danwel een reden voor de vertraging op te geven.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet, <<

Het aparte is dat ik opeens dezelfde dag een reaktie kreeg van de instelling in kwestie met de mededeling dat het bedoelde bedrag "toevallig" net wat overgeschreven. Hoe apart zeg! Wat een toeval! Hoe is het mogelijk?

Hoe is het mogelijk dat wij vandaag een "normale" maandag beleefden? Eerst m'n zoon naar school gebracht en toen wat boodschapjes gehaald voordat ik ging stofzuigen. Daarna koffie gedronken met Anja en Dick bij het brainstormen over jongerenwerk in Amsterdam-Westerpark vanuit SP-optiek. Vervolgens snel naar het werk waar ik drie hele minuten te laat inklokte (schande over mij!) en eindelijk (voor het eerst sinds de opening!) samen met collega Wieteke op de posten Rechter en Klerk gestaan. Over werk gesproken: volgens dit bericht mogen lelijke mensen aanstaande woensdag gratis binnen bij The Amsterdam Dungeon. Laat ik daar net die dag niet werken...

Bij thuiskomst na het werk was er geen tijd om de schoenen uit te trekken want het tijdstip was aangekomen waarop ik des maandagavonds Ferdinand naar kareteles begeleid. Daarna nog een stukje aflevering van Knightrider (kent U die nog?) gekeken op kijkschijf en de strijkbout aangezet zodat ik na het typen van dit stukje nog even wat kan doen aan het huishouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!