Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, april 27, 2006

De moeder van een ex van een ex van een buurvrouw

De moeder van een ex van een ex van een buurvrouw

Aparte zoekterm waarmee men op dit weblog terechtkwam:
Gerard Reve+strijkbout

De "geheime" CIA-vluchten waarmee zonder medeweten van de betrokken regeringen tereurverdachten over Europa werden getransporteerd bleken een stuk of duizend in totaal. Toch vreemd dat dat niet opvalt, laat staan dat daar geen vragen over worden gesteld. Het enige land dat dit geval van het totaal negeren van internationale verdragen aan de kaak durft te stellen is Spanje. Maar ja, dat"is een progressief land. Zo was het het eerste land dat het mogelijk maakte voor homoparen om kinderen te adopteren. Ook uit het buitenland. België volgde. De rest van de wereld (met Nederland ergens in de middenmoot) loopt hopeloos achter.

Zo ook op het gebied van rechtssysteem. Al kan men gevoeglijk aannnemen dat Willem Holleeder schuldig is aan alle aanklachten (en waarschijnlijk nog een tiental meer maar dat terzijde), feit is dat ook hij recht heeft op een fatsoenlijke verdediging.

Ik verdedig mijn recht op slapen in de daartoe gegeven tijdspanne maar eerst nog "even" de Koninginnedag-spullen sorteren en de was wegstrijken. Daarnaast kan ik U melden dat ik vanmorgen heb staan kwebbelen met de buurvrouwen Wynona en Margot en later met tramvriendin Maya. Na het werk haalde ik Fer op van huis om samen met hem oma op te zoeken die ons kon vertellen dat er vandaag niet alleen een vriendin van haar is langsgeweest maar ook collega David-Jan en daarnaast deelde mijn moeder ons mee dat de buurvrouw bij haar op de kamer een voormalig collega blijkt te zijn van zo'n vijfentwintig jaar terug. Omdat ik het kwebbelen niet kan laten ook nog even gesproken met de vader van een schoolgenote van de Ferman en met de moeder van een ex van een ex van een buurvrouw.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!