Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, februari 02, 2005

Film

Googlewhack:

boekbespreking over een stief kwartiertje

Soms denk ik wel'ns dat m'n leven een film is en dat ik ongewild een bijrol speel. Vandaag speelde ik volgens sommigen écht (want wat is nu eigenlijk "echt"?) mee in een film: als crewlid in een TV-studio. Lachen, hoor! Zeker wanneer je tijdens de opnames merkt dat je opeens een andere rol speelt dan je tevoren is toebedeeld...Voor wie het weten wil (en de rest): het filmpje heet "Bangladesh" en maakt deel uit van een project van derdejaars studenten van de Nederlandse Film- en Theater Academie. Nu heb ik toevallig wel'ns eerder mogen samenwerken met studenten van het NFTA dus volgens mij komt dat wel geod met deze produktie.

Ben ik nu een vlinder die droomt dat-ie student/groepsleider kinderopvang/vader/entertainer is of ben ik een
student/groepsleider kinderopvang/vader/entertainer die droomt dat-ie een vlinder is?

Tijd om te gaan slapen om daarachter te komen...

Met een volle maag gaat slapen nog beter en daar zorgden Bas en Elsa dan weer voor door mij en zoonlief te trakteren op een etentje.

Wie minder rustig zal slapen dan ik strakjes is de arme man die langzamerhand moet gaan bedenken wie de huidige Paus moet gaan opvolgen. Paus Johannes Paulus II maakt het vermoedelijk niet lang meer. De plaatsvervanger van God op aarde ligt in een ziekenhuis vanwege "griepverschijnselen". Al jaren is het niet al te best gesteld met de gezondheid van Zijne Heiligheid. Zo lijdt hij ondermeer aan Parkinson. Gelukkig zijn er veel hypocrie...eh...katholieken die voor hem bidden. Tsja, sorry hoor maar veel mensen die zichzelf gelovig noemen zijn in mijn ogen hypocriet. Wie het mij persoonlijk vraagt kan ik eventueel wat geanonimiseerde voorbeelden geven maar U kent er zelf vast ook wel een paar. Anders vraagt U toch aan een gristen uit Uw direkte omgeving wat hij/zij persoonlijk in de laatste 48 uur heeft gedaan als het gaat om het onbaatzuchtig helpen van een medemens?

Geen opmerkingen: