Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 31, 2005

Doel



Googlewhack:

magic ball2




M'n leven is niet te vergelijken met verkiezingen in een door oorlog verscheurd land. Feiten uit m'n leven zijn niet zo interssant als het feit dat de meeste scholieren moeite hebben met moeilijke woorden in nieuwe lesstof.
Wat ik doe is niet zo bijzonder als een krokodil in een zwembad in Australië.
Mijn werk is niet zo vermeldenswaard als soldaten die omkomen tijdens oorlogshandelingen.
Mijn geldproblemen zijn niet zo groot als die van Tsunami-slachtoffers en woestijnbewoners.
De zaken van mijn hart zijn niet zo opwindend als die van bekende Nederlanders.
De pijn in mijn hart is niet te vergelijken met...eh...eh...


Na een kort bezoekje van Ferdinands officiële mama, buurvrouw Johanna, was het tijd om m'n kinderen mee te nemen naar de
repetitieruimte voor de eerste cast-bijeenkomst van 3in1Ultra van dit jaar. Grootse plannen staan
op stapel! Voor de liefhebbers: wij kunnen nog wat Transylvanians/understudies gebruiken...


Mede omdat er tegenwoordig een piano in ons repeteerhok staat hebben Eva en Ferdinand zich de
hele tijd uitstekend vermaakt en hebben er geen moment over geklaagd dat hun vader in
vergadering was. Super! Daarna heerlijk gespeeld met m'n kinders die zich op het einde van de
dag vermaakten met een kijkschijfje van Barbapapa gevolgd door een aflevering van Knoop in je
Zakdoek op de televisie. Koel programma!

Niet lang na het eten werd Eva opgehaald. En ik maar denken dat afscheid nemen went. Dat de
pijn elke keer een beetje minder word. Vergeet't maar: het doet verrekte zeer.


Gelukkig waren daar de mensen van de zondagavond-club om het leed enigszins te doen vergeten
door onze mening te ventileren over diverse maatschappelijk gevoelige kwesties. Vincent en
Jessica hadden cadeautjes mee voor m'n kinderen. Zelfs voor de eventuele!


Doel van vandaag:

-Invullen UWV-formulieren teneinde aanspraak te maken op een aanvulling tot
bijstandsniveau;

-Invullen aanvraag kwijtscheldingsformulier Gecombineerde aanslag 2005. Heel typisch: was mijn
woning vijf jaar geleden geschat op 79.000 gulden, de huidige WOZ-waarde is vastgesteld op
152.000 euro! Dat is een behoorlijke waardestijging in een paar jaar tijds. En dat voor een woning
met een totale oppervlakte van 41 vierkante meter, opgeleverd in 1892. Dat wordt dus een
bezwaarschrift.

-Twee telefoontjes plegen;

-Een uur aan de studie.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!