Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 30, 2004

Ziek


Googlewhack:

burgers/reizigers



Wat ik mij afvraag:
Zal het aantal misdaden waarover tips binnenkomt niet nog meer stijgen als je tipgevers een knaak beloofd? Inmiddels werken er Arabisch sprekende mensen achter het nummer 0800-7000 van Meld Misdaad Anoniem.
Met een financiële beloning, zoals men dat ook zo'n vijftig jaar geleden gewoon was trek je ook diegenen over de streep die jonge duitse meisjes in achterkamertjes verstoppen. En al dat buitenlands tuig moet het land uit. Toch?


En al die nette mensen die keurig liegen over de hoogte van de stijging van ziektekostenpremies, het gebruik van drugsgeld voor de oprichting van een luchtvaartmaatschappij, de inperking van burgerrechten, werkloosheidscijfers en dergelijke mogen lekker doorgaan met het uitvoeren van hun zelfverrijkende praktijken.
En zo hoort dat. NOT!

En mensen die dat wél vinden mogen voor mijn part mijnwerker worden in China.


Leuk hoor zo'n weekend waarin je je CV kunt bijwerken.
Maar waarom laat het volgende weekend zo lang op zich wachten?
Ik ben moe, verkouden en niet lekker en Ferdinand zit sinds vanmiddag ziek te wezen bij oma thuis.
En hoe voelt U zich?

2 opmerkingen:

  1. Hoe ik me NU voel ?
    Warm van de lente. Voor mij mag het de rest van het jaar 2010 zo'n weer zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, beterschap er mee.
    Ons land glijdt erg af met dat geklik, dat krijgen ze er in frankrijk niet door.

    Nog even en ze voeren prefentief foeileren in!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!