Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, november 08, 2004

Studeren



Googlewhack:

terrebel "Leuke dame"



Een stukje zelfbedachte zwarte humor: misschien moeten we morgen bij wijze van eerbetoon aan Theo van Gogh nog één keer massaal met hem samen roken...Is die te erg of zou hij die grap zelf gewaardeerd hebben? Waar velen bang voor waren is nu aan de gang: sukkels reageren op ander idioten en hebben zich er nu zelfs toe verlaagd om scholen op te blazen. Waarom weigeren die gasten in te zien dat ze fout bezig zijn?
Onwetendheid, daar kan ik tot op zekere hoogte mee leven maar domheid is onvergeeflijk. Zoals in het geval van de officiële herverkiezing van George Junior (al is dat nog steeds discutabel, gezien de vele onregelmatigheden die met name in Ohio plaatsvonden): een jongeman heeft zichzelf van het leven beroofd omdat hij niet verder kon leven met nog vier jaar een Bush aan het hoofd van zijn land.
In tegenstelling tot zijn president was de 25-jarige laborant tegen geweld. Het zoveelste laatste grootste offensief op Fallujah zou hij zeker hebben afgekeurd. Heeft iemand eigenlijk bijgehouden hoeveel "laatste offensieven" er zijn uitgevoerd op de rebellen in Fallujah?
Ik ben de tel kwijtgeraakt na de zesde massale aanval.



Er is een nieuw weblog in town: Gepke.
Mij is het voorrecht gegund meteen te zijn opgenomen in het linkenlijstje. Errug koel!
(Of zoals ik tegenwoordig placht te zeggen: Baie nie-warm!)


Ben de dag begonnen met een lekker schone e-mail box:
volledig automatisch waren weer'ns alle mailtjes en instellingen
verdwenen. Als iemand van U dus mij recentelijk een e-mail heeft gestuurd maar nog geen antwoord heeft ontvangen...

Aan het begin van de avond kwamen gisteren buurman Dudo en buurvrouw Johanna op visite. Later op de avond heb ik gezellig zitten babbelen met Bas, Vincent en Jessica van de zondag-avondclub. Wij waren zo druk bezig met kletsen dat wij helemaal vergaten te spelen...


Lekker gewerkt met een invalkracht en nog energie over voor een paar uurtjes studeren wat mede mogelijk wordt gemaakt door het feit dat oma Ferdinand naar karateles bracht vanavond. Vanmiddag was zij met hem naar het consultatie-bureau: alles is wel. Buurvrouw Angélique kwam langs toen wij net aan de kaasfondue zaten en bleef nog voor een kopje koffie. Altijd gezellig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!