Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, september 23, 2004

Dooien



Googlewhack:


homohuwelijk Texel Bastiaan





Daar lig je dan:

Vertroosting zoekend in elektronisch gegenereerd vermaak.


Samen met je zoon, overigens, die ook full blast is getroffen
door het virus dat reeds een kwart van je vriendenkring heeft getroffen...

"Spannend, leuk en droevig" noemde hij de film die wij samen vanaf ons ziekbed bekeken. Voorwaar een aardige omschrijving voor Dragonheart 2.





Het kan redelijk ontnuchterend werken als iemand je eens terug naar de aarde haalt, kan ik U verzekeren. In het kader daarvan
mocht ik U deze reaktie niet onthouden:



"Ik snap nog steeds niet wat er zo geweldig is aan Cuba. Een eenpartijstaat, geleid door een paranoide zich zelf verrijkende malloot, waar mensen staatsbezit zijn. Waarschijnlijk zit je er zo in de bak op verdenking van spionage.
Naar Israel kun jij trouwens niet emigreren vanwege redenen van raciale aard. Je hoort namelijk niet tot het uitverkoren volk."






Ik laat het over aan de lezer om mijn argumenten te formuleren. (Lekker makkelijk, niet?).
Bij het betreffende postje is een aardige discussie ontstaan. Doet U mee?



En over discussie gesproken: ik vroeg de NS waarom de prijs van een treinkaartje weer moet stijgen.
Volgens henzelf is dat nodig om geld bij elkaar te krijgen voor onderhoud en service-verbetering.
Dan vraag ik mij toch af hoe men aan het geld komt om duizenden kilometers aan onredabel spoor te kopen in noord-Engeland. Dat vroeg ik hen dan ook:
http://vragen.blogspot.com/2004/09/ns.html




Hier nog een aardigheidje voor hen die (wensen te) geloven dat God ons af en toe toespreekt:
http://www.greenfaces.se/upload/uploads/godvsbush.gif




Intussen ligt Ferdinand zielig op de bank bij oma en amuseer ik mij kostelijk met mijn door koorts opgewekte
halucinaties. Er zitten echt hele leuke bij waardoor ik weiger paracetamol te slikken.

Heb helaas wel de Pencak-training voor vanavond moeten afbellen.




Vandaag staan wij stil bij het overlijden van Russ Meyer, Dirk van der Horst en André Hazes.




P.s. Werd zojuist op de hoogte gebracht van een grote bomaanslag in Israël, gisteren. Heeft er iemand meer nieuws daarover? op Nu.nl en CNN.com kon ik er niets over vinden...:-(

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!