Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, september 03, 2004

Afschuw



Googlewhack:

terrrorist dood onthoofd



Okee, noem mij maar een watje maar twee feesten op één avond kan ik gewoon niet meer aan.
Het bedrijfsfeest van de stichting waarbij ik in loondienst ben laat ik aan mij voorbijgaan ten faveure
van een vrijgezellenfeest in het Amstel Hotel. Een mens op mijn leeftijd moet z'n prioriteiten stellen.
En voor laatsgenoemd feest krijg ik nu eenmaal betaald in tegenstelling tot de andere mogelijkheid van uitgaan.
De keus was dus snel gemaakt...



Zojuist nog even bij buurvrouw Miriam langsgeweest om haar en haar kinderen een fijne reis en vakantie toe te wensen. Een en ander liet ik gepaard gaan met het geven van iets lekkers voor onderweg.
Weer een hele week geen Eva zien...*Zucht*.



Eigenlijk mag ik natuurlijk niet klagen. Kijk bijvoorbeeld naar de situatie in Beslan waar volgens meerdere bronnen ongeveer 100 lijken liggen in de gymzaal van een school die doelwit was van gijzelnemers die er blijkbaar niet voor terugdeinzen grof geweld te gebruiken. Russische strijdkrachten schijnen een aantal van de (vermeend) Tsjetsjeense rebellen met gelijke munt te hebben terugbetaald. Het verhaal zal nog wel een staaltje krijgen.
Gelukkig heeft "onze" minister van buitenlandse zaken Ben Bot vanuit zijn functie van voorzitter van de EU zijn afschuw uitgesproken over het gebeuren. Dat zal ze leren!




Week-overzicht van niet geplande ontmoetingen:
Buurvrouw Ingrid, buurvrouw Angélique, buurvrouw Nicole,
schoolmoeder Judith, groepskind Aramis, groepskinderen Eva & Celeste,
buurvrouw Renee, inval-collega Claar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!