Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juli 29, 2004

Harmonie


"Papa?"-"Ja, schat?"-"Ik vind het zo jammer dat onze hersens en niet onze geest ons lichaam beheersen."



De Googlewhack van vandaag is:

scouby doo dodelijk



Wilde net de oogjes sluiten toen buurvrouw Angélique zich nog even liet zien. Altijd gezellig.
Na een goede nachtrust met weer'ns een alleraardigste droom mij klaar gemaakt voor een evaluatie-gesprek
en een zwembad-bezoek. Het werden een bijzonder prettig en nuttig gesprek en een zeer harmonieus verlopen bezoek aan het De Mirandabad. Aldaar kregen wij bezoek van de echtgenoot van collega Jennifer die met hun dochter Emily kwam showen. Ik smaakte het genoegen een ruim kwartier mij met de baby te vermaken. Heerlijk!
Heeft U ook zo genoten van de mooie zomerdag?


En staat U dna ook wel eens stil bij het feit dat miljoenen leven in ellende?
Er zijn mensen die dagelijks in een oorlogssituatie verkeren; die dagelijks leven met de dreiging een hongerdood te sterven; die zeer regelmatig de oogst zien mislukken; die eens in de paar jaar huis en haard weg zien drijven op woeste modderstromen; die sterven aan ziektes die behandeld kunnen worden als de prijs van medicijnen niet kunstmatig hoog werd gehouden; die elke regime-wisseling in hun land met angst en beven tegemoet zien. Kortom: mensen die af en toe ter ore komt hoe goed U en ik het hebben en absoluut niet begrijpen waarom
wij zoveel klagen.

Kunt U het hen uitleggen?



Nog even een leuk woord voor het spelen van Galgje: ftalaten. Deze weekmakers zorgen ervoor dat PVC buigzaam wordt en worden ondermeer overmatig gebruikt in Scoubidou-touwtjes. Paniek vandaag op de opvang toen één van de kinderen de anderen vertelde dat ze dood kunnen gaan aan het spelen met deze veelkleurige flexibele plastic draadjes.
Wacht maar tot gedegen onderzoek aantoont dat automobielen dodelijk kunnen zijn voor de toekomstige volwassen bevolking van onze trotse natie...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!