Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 23, 2004

Absint



Terwijl de dames een video'tje keken, speelden de heren
Sneeuwwitje-kwartet. Buurvrouw Pieternella
(v/h buurvrouw Janine) kwam gisteravond even langs en
buurman Dudo hielp mij met het monteren van de wieltjes
onder de nieuwe boekenkast. Het inruimen schiet aardig
op en de lading rommelmarkt-spulletjes groeit weer gestaag.
Aangezien Ferdinand vanaf morgen een paar daagjes
op pad gaat met vriend Samer staat mij een vader-en-dochter
weekend te wachten. Gezellie.



Dat wordt ook het weekend voor de Amsterdamse
slijter Menno Boorsma. Vanaf heden mag hij gewoon weer
Absint verkopen. Dat is dan wel een streep door de rekening
van illegale importeurs...



Week-overzicht van niet geplande ontmoetingen:
Ex-collega Patty, schoolvader Rodney, buurman Billy,
buurvrouw Debbie, ex-collega Edward, buurman Wim,
inval-collega Claar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!