Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, juni 09, 2004

VN-Resolutie Irak



Handig hoor: je zegt wat je wilt, maakt iemand uit voor van alles en nog wat en als men aanstoot neemt aan die woorden zeg je:"Ik herken mij niet in de beelden die ik heb opgeroepen." Prachtig gevonden, mevrouw Nijs! 'k Zou bijna gaan denken dat U bang bent Uw baantje te verliezen...Het getuigt niet van veel lef om te zeggen wat je op het hart hebt maar te weigeren daarvoor de consequenties te aanvaarden.
Ik weet het wel: van de VVD moest U het kabinet in omdat er nog een vrouw bij moest als staatssecretaris terwijl U de baan helemaal niet ambieeerde en het lijkt mij dan ook frustrerend om een baan te krijgen uitsluitend vanwege het feit dat U geen piemel heeft.
Zeker als U rechtstreeks moet samenwerken met iemand die U persoonlijk totaal niet ligt. Maar gelukkkig bent U beiden volwassen genoeg om Uw persoonlijke relatie niet in de weg te laten komen van Uw werkzaamheden. Toch?



Na een paar uur in het zonnetje te hebben gezeten bij wijze van werk kwam ik thuis om daar Ferdinand en zijn vriend Kenz aan te treffen. De borden van het avondeten waren nog niet afgeruimd of buurvrouw Janine kwam een flesje wijn met mij delen. Zij was nog maar net vertrokken toen Louisa haar zoon kwam ophalen. Gezellig een uurtje met haar zitten kwebbelen. Zij en Kenz waren net weg en Fer was net naar bed toen buurvrouw Angélique welterusten kwam zeggen. Ben behoorlijk moe omdat men vanwege de bouw van de yuppenpaleisjes aan de overkant de hele nacht de cementmolen had laten draaien. Errug fijn. Straks even bellen met de aannnemer en vragen naar de geluidsoverlast-ontheffing. Zal meteen even vragen of ze een algemene parkeer-ontheffing hebben voor de verschillende onder-aannemers. De bestelbusjes worden klakkeloos her en der op straat en op de stoep neergezet terwijl mensen met kinderwagens, rollators en rolstoelen het maar mogen uitzoeken: een omweg van een paar honderd meter moeten maken is het gevolg. En dat terwijl het blokkerende busje ook twintig meter verderop op een reguliere parkeerplek kan worden neergezet. Maar ja, dat is toch wel hééél veel moeite....Nu even duimen dat men die ontheffingen niet heeft. Dan gaan we lachen..*Evil grin*



Vandaag staan we stil bij de bijzetting van Louis XVII.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!