Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juni 17, 2004

Protesteert!


Vandaag vanaf 18.00uur kon U inloggen op

http://www.depubliekeverantwoording.nl en dit keer on-line
Uw vragen stellen aan mevrouw Verdonk, minister van Vreemdelingenzaken

en haar bijvoorbeeld vragen waarom zij zo graag op een negatieve manier

in de Nederlandsche geschiedenis-boekjes terecht wil komen.
Om half negen strakjes begint de uitzending. De chat is nu nog aan de gang. Neemt allen deel!



Protesteer bijvoorbeeld ook tegen de aktie van wethouder Aboutaleb (u

weet wel: de opvolger van de heer Oudkerk) van Amsterdam die Circus

Elleboog
wil afschaffen "omdat het geld kost". De subdidie dreigt te

worden gehalveerd.
Tsja, wethouders die Aboutaleb heten kosten ook geld maar is dat een

redelijk argument om tot afschaffen over te gaan? Dacht't dus effe

niet, he!

Het advies van de Kunstraad over het al dan niet voortzetten van het

verlenen van voldoende subsidie luidt: niet doen.


Tsja, kindercircus wordt dan ook door de Kunstraad niet gezien als

kunstvorm...


En als U dan toch aan het protesteren bent:
Teken ook meteen even protest aan tegen het feit dat gasbedrijven

zichzelf weliswaar strenge veiligheidsmaatregelen opleggen maar zich

daar niet aan hoeven te houden. Lekker makkelijk...

En protesteer ook meteen even bij Defensie dat telkens als blijkt dat

men iets geheim heeft gehouden weer belooft voortaan openheid van zaken

te geven. Kunst! "Stoppen met roken is helemaal niet moeilijk: ik doe't

na elke sigaret!" om even met een vergelijking te komen.


En we zijn er nog niet. Wat te denken van het UWV dat wederom

belachelijk veel geld onnodig heeft uitgegeven. Aan de ene kant hebben

zij "normaal" personeel ontslagen en aan de andere kant enorm veel

externe consultants en (dure) uitzendkrachten ingeschakeld. Om over de

met het management bevriende "externe adviseurs" nog maar te zwijgen.


Kom op, burgers, doet Uwen plicht en maakt dit land weer

leefbaar!


Het fietsen tijdens de fysiotherapie vanmorgen ging voorspoedig.
Vooral in het bochtenwerk ben ik beter geworden...

Het werkoverleg vandaag liep een beetje uit waardoor ook de rest

van de dag een beetje chaotisch verliep maar daar staat tegenover dat

ik bij thuiskomst een briefje én pastasaus aantrof. Beiden waren

achtergelaten door buurvrouw Angélique. Maar nu vraag ik mij af:
hoe wist zij dat ik vandaag tijdens het werken besloten had om vanavond

pasta te eten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!