Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, februari 04, 2004

Vergetelheid



Volgens sommigen zijn mensen die spam ontvangen daar voornamelijk zelf schuldig aan. Ha! Degeen die die mening onderschrijft wil ik wel even een goede tik op de neus geven waarbij ik zal zeggen:"Het is je eigen schuld dat je die tik krijgt want je loopt rond met een onbeschermde neus." Zo is het in mijn ogen ook niet okee om een fiets te stelen "omdat-ie niet op slot staat."
Om de overdrijving verder door te voeren zou je dus ook mensen mogen doodschieten die geen kogelvrij vest dragen. Goed. Het punt is nu wel duidelijk, dacht ik zo te kunnen denken.




Gisteren fijn en ook wel serieus gewerkt. Ondermeer verder gewerkt aan de organisatie van een Open Podium en een voorleesclubje opgericht. Je moet toch wat, nietwaar? Voor Ferdinand bleek het geen verrassing dat oma hem ophaalde. Hij heeft't weer hoor: dat hij dingen weet die hij niet kan weten.
Rond zijn tweede kwam deze eigenschap veelvuldig aan de oppervlakte om langzamerhand in de nevelen der vergetelheid te verdwijnen. Het lijkt echter de kop weer op te steken. We houden het in de gaten...


Zoals wij als ouders ook de vinger aan de pols houden op zijn NSO. Ondermeer door het bijwonen van een ouderavond die vooral bleek gewijd aan de naderende structuur-wijzigingen. Hoe vaak hoort U niet mensen verzuchten:"Mij hebben ze niets gevraagd!" Ga dan naar een ouderavond. Vraag een tussentijds gesprek aan als iets je niet lekker zit. Als jij niet vertelt waar het knelpunt ligt hoe moet een ander dan weten waar jij je zorgen over maakt? Op de markt een grote mond maar daarbuiten...


Bij thuiskomst van de ouderavond bleek buurvrouw Angélique juist het water voor de thee te hebben opgezet en na wat luchtig gekwebbel gingen wij ieder weer ons weegs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!