Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, december 16, 2003

Had nauwelijks tijd om te eten gisteren omdat het laatste kind
eerst om half zeven werd opgehaald. Gelukkig had m'n moeder wat klaargezet dat ik slegs hoefde op te warmen want anders had ik het niet gered. Was bijna alsnog te laat op de vergadering omdat de tram werd opgehouden voor de deur van Tuschinski. Hordes fans van Lord of the Rings blokkeerden de rijweg woest met hun bijlen, bogen en zwaarden zwaaiend. Ik wacht wel even met kijken: zo'n première hoeft voor mij niet zo nodig...




De vergadering van het algemeen bestuur van de SP-amsterdam van gisteravond liep maar een uurtje uit. Ongelooflijk! Het was een vergadering met een licht treurig tintje: het oude bestuur treed af om plaats te maken voor een grotendeels nieuwe lichting. Een paar mensen hadden zich opnieuw verkiesbaar gesteld maar ik zit daar niet bij.
Andere prioriteiten, zeg maar. De gesprekken over de diverse onderwerpen verliepen zeer gemoedelijk. Al werd het bordje "applaus"
soms tijdelijk ingeruild voor die met de tekst "pijnlijke stilte".




Bij thuiskomst vond ik mijn zoon in diepe rust na weer een inspannende karate-les. Met m'n moeder nog even de foto's zitten bekijken die laatst ondermeer tijdens Ferdinand's verjaarspartijtje waren geschoten.
Opo het rolletje van zijn nieuwe toestel staat er ook nog een aantal.
Die moesten we maar 'ns spoedig opmaken.


Omdat oma hem vanmorgen naar school begeleidde kon ik wat langer dan anders genieten van de warmte van mijn waterbedje. Eén van de eerste dingen die ik zag was een langslopende buurvrouw Angélique. Heb haar kunnen vertellen dat mijn afvalrace zeer succesvol verloopt.
In iets meer dan een week ruim een kilo afgevallen. Niet slecht, hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!