Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, november 25, 2003

Terwijl Duitsland en Frankrijk zich inzake het stabiliteitspact gedragen op een manier die ik verafschuw ("Regels gelden voor iedereen. Behalve voor mij.") en minister Zalm als rechtgeaarde Hollander met het vingertje wijst en weigert zijn eigen tekortkomingen te bestuderen kan ik U vertellen van de afgelopen dag.




Ferdinand ging vanmorgen direkt aan de slag met zijn elektronica-set en kwam erachter dat een schroevedraaier met een plastic handvat niet geleid en een ijzeren staafje wel.




Drukke dag op het werk gehad en zojuist lekker naar restaurant Papa Longo geweest met buurvrouw Johanna, Ferdinand en oma. Onderweg erheen nog de felicitaties is ontvangst mogen nemen van buurvrouw Angélique...


Bedankt voor de felicitaties allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!