Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, oktober 03, 2003

O jee! Ik ben gespot door een schoolmoeder. Zij herkende mij in m'n laatste TV-reclamespotje.
Over herkenning gesproken: Ik wordt zowaar genoemd in een interview dat about:blank had met

de maker van Boekblog.

Leuk, he?
Met dank aan Merel.


Hier het betreffende citaat:"Terrebel noemde zich in een mail een weblog van een alleenstaande vader. Die krijgt dus een verhaal over een vader die zijn baby een truitje aandoet, en per ongeluk het pinkje doet afbreken."
En hier het verhaal in kwestie: Oppassen.





Wie ook moet oppassen is de Staat der Nederlanden. Tijdens de recente bijeenkomst van protesterende havenwerkers heeft zij de Mobiele Eenheid ongenadig laten toeslaan. Hoe vaak zal het volk zulk een aktie nog toestaan?
(Haven)Arbeiders aller landen: vereenigt U!






De Ferman heeft vanochtend vroeg zijn nieuwe transformeerbare vliegtuig in elkaar gezet. Gaaf ding! Ach, je loopt winkels in en uit voor zijn zusje en dan zal hij met lege handen blijven? Dacht't dus ff niet, hè!?




Wist U trouwens al dat een link naar dit log is geplaatst bij en door Owen Meany?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!