Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, oktober 22, 2003

Het wordt alweer frisjes.
Dat was ook te zien toen buurvrouw Miriam met haar kids langs kwam fietsen:
alle drie met een fraaie wintermuts op het hoofd.




-"Vandaag is m'n zusje jarig" zei het kleine ding.
-"Gefeliciteerd!" reageerde ik.
-"Ze is al een tijdje dood" zei ze toen.
-"..."




Een heerlijke werkdag weer vandaag met knakworst op de broodjes en spekkies
laten smelten boven het kookplaatje.
Mét collega Jennifer.
Morgen vindt de regio-vergadering plaats van de samenwerkende NSO's.
Mijn eerste. Ben benieuwd.




Onderweg naar huis buurvrouw Angelique tegen het lijf gelopen. Voor de laatste keer verzoek ik U te letten op het verschil in spelling tussen haar naam en die van buurvrouw Angèlique...




Voor Ferdinand was de verrassing dat oma hem thuis opwachtte. Zij blijft logeren omdat ik naar een tussentijdse repetitie van de CastratedGood ga strakjes.
Op tafel lag een lief briefje van Thura die blijkbaar in huis was geweest.
Toen ik terugkwam van vakantie zat zij mij op te wachten om mij als een volleerd secretaresse uitleg te geven over het door haar toegepaste systeem van binngekomen post-sortering.
Al m'n vissen bleken bovendien nog te leven...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!