Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, oktober 13, 2003

Buurvrouw Angèlique was een half uurtje weg toen buurvrouw Janine
op de Rosé kwam voor een nabespreking van ons projekt.
Uiteindelijk bleek ik zo vermoeid dat zij mij heeft ingestopt...




Vanochtend kwam Thura koffie voor mij zetten terwijl ik mij bezig hield
met de laatste voorbereidingen voor ons vertrek.
Telefoonnummers en adressen noteren, inpakken, paspoort zoeken.
U kent het fenomeen.
Lang geleden dat ik op vakantie ben geweest.
M'n laatste "echte" vakantie (weekendje Gran Dorado, een begrafenis in Londen vind ik niet meetellen) behelsde een lang weekend IJsland, zo'n zes jaar geleden. Het werd dus weer 'ns tijd.
Noah mocht op een gegeven moment van Ferdinand geen koekjes meer vanmorgen.
Het arme schaap...




Over arme schaapjes: Gaan die arme (inmiddels voornamelijk dode) schapen op
de Corno Expres
nu naar de Kokoseilanden of toch weer niet?
Of gaan ze er wellicht de Marianen-trog mee opvullen?




Met Ferd lekker nog even de stad in geweest. Voor hem een reisspelletje en voor mezelf een satijnen Kimono gekocht. Ook een horloge met alarm (Handig als je onderweg bent én vroeg moet opstaan) en twee kaartjes voor het spookhuis op de kermis op de Dam werden (in het laatste geval slegs tijdelijk) de onze.



Bij thuiskomst even gezellig met buurvrouw Angelique (nogmaals: let op het verschil in spelling!) staan kletsen. Zag haar vroeger wel eens in de Kalender-panden toen daar nog de Gothic-Underground feesten werden gegeven en uitte tegenover haar mijn verbazing dat ik haar nog nooit in Medusa had ontmoet. Bleek dat zij niet van het bestaan op de hoogte was en al helemaal wanhoopte dat er in Amsterdam niets meer te vinden was voor Gothic-adapten (ook wel "Gootjes").
Haar speurtocht is ten einde!




Strakjes m'n zoon naar karate-les brengen voor m'n uurtje rust van de week.
Bij thuiskomst zal oma op ons zitten wachten. Zij zal ons uitzwaaien op Schiphol in de morgenstond volgend op de dag van vandaag.




Het schijnt dat men ook in Engeland bekend is met het verschijnsel internet-verbinding.
Dat geeft echter geen garantie voor enige bijwerking (snapt U'm?) van dit weblog.
In ieder geval: tot zondag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!