Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, juli 07, 2003

Om kwart voor twee werd er aangebeld. Er van uitgaande dat het Buurvrouw J was
opende Fer de buitendeur. Het was echter niet Fer's biologische moeder
maar Anja en haar dochter Maan van acht maanden. Een tijdje terug kwam ik
hen in het zwembad tegen waar ik toen met Eva was.
Zij waren op weg naar het Vondelpark en besloten even bij ons langs
te gaan om hallo te zeggen. Was erug gezellie...
Een kwartiertje later belde buurvrouw J op om te vertellen dat zij zich niet goed voelde
en liever niet wou komen. Om kwart over drie melde zij dat zij alsnog langs zou komen.
In de tussentijd is de koelkast uitgemest en ben ik samen met buurvrouw A de deur uitgegaan.
Op een bepaald punt scheidden zich onze wegen en ging ik richting chips-verkooppunt.
Meneer de verkopert wist mij mede te delen dat hij mijn buurvrouw een
heel mooie vrouw vindt. Kon niet anders dan dat beamen...
Veel tijd voor een dutje was er niet meer na J's bezoek
maar toch wel een half uurtje kunnen tukken voordat Daniëlle mij op tijd wakker belde
zodat ik kon beginnen aan het avondeten.
had in dat half uurtje wel een droom. Voor diegenen die de link niet
aanklikken: ze heet Rosalie...
Mochten van Wolkewietje het computerspel nav de film "De schippers van de Kameleon" ontvangen.
Errug gaaf!
Ferdinand verzocht Er voor te lezen uit "Pluk van de Petteflet"
wat deze met graagte deed.
Na nog twee liedjes van het album "Roltrap naar de maan" van het Klein Orkest
op zijn discman te hebben beluisterd viel m'n eerstgeborene in een welverdiende
slaap, benodigd om zijn eerste dag op kamp gezond door te komen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!