Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, juni 12, 2003

"Je kunt overal lekker rondhangen, behalve in een oorlog." Hoe komt dat joch er op?
Daniëlle had gisteren al gehoord dat ze geslaagd is en was derhalve urenlang in gesprek. Toen zij zelf belde rond half tien lag ik inmiddels te genieten van het gezelschap van Thura, diverse soorten smaakjes-wodka en buurvrouw Janine die na een verkwikkende voetmassage te hebben ondergaan haar avond elders vervolgde met achterlating van haar agenda die zij vannacht nog ff kwam ophalen. Mensen blijven om onverklaarbare redenen spullen bij mij achterlaten. Niet dan, Daan? Zo staat er opeens een rol behang onder de kapstok. Van Thura, buurvrouw A, buurvrouw J2?
Wie het weet mag het zeggen. Om verklaarbare redenen kon ik Daan niet in volledig heldere toestand te woord staan. Sorry, lief meisje en nog gefeliciteerd! Neem aan dat je op gepaste wijze
de bevrijding van de middelbare school gevierd hebt?
Inmiddels is m'n advocaat op de hoogte van de recente verwikkelingen en ben ik in spannende afwachting van een telefoontje van de PC-arts.
"Hou je van koffie verkeerd?" was het eerste wat ik vanochtend hoorde. "En van jou", was het eerste dat ik vanochtend zei.
Het leven is zo slecht nog niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!