Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, april 01, 2003

Weet je wat 't verschil is tussen m'n PC en de VS? Een PC werkt op electriciteit en de VS werkt op m'n zenuwen! Oeps! Sorry, brave burgers: we zullen jullie nooit meer per ongeluk doodschieten. Okee? "You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy, the best golfer is a black guy, The Swiss hold the America's Cup, France is accusing the US of arrogance, and Germany doesn't want to go to war." Dit laatste citaat kreeg ik toegestuurd van goede vriend Er. Niets tegen in te brengen: het Armageddon komt eraan. Tot die tijd is 't nog ff genieten van een Eva die haar vader in de maling neemt: "Papa, ojifant in keuke!" dus papa gaat kijken en ziet niets abnormaals waarop zijn dochter het uitschatert van de pret "HaHa papa, geeeeeeen ojifant in keuke!" Kinderbad bleek gesloten dus maar lekker gaan wandelen en chips gekocht en ondertussen "Ojifantje in 't bos" zingen...De buurvrouw met de slechte jeugd (tot ik haar naam weet "buurvrouw x") kwam nog ff langs. Zo ook buurvrouw A, die later nog terugkwam voor een kommetje soep (wat is dat toch met buurvrouwen en soep?) waardoor mijn plannen voor het doen van een middagdutje andermaal in duigen vielen. Straks heb ik alweer werk en nog steeds daar geen tijd voor gehad...Claudia, onze geliefde Rocky Horror Club-voorzitster en tevens mijn verloofde in de show belde nog om mij huiswerk op te geven: voor zondag dien ik "The Floorshow" ingestudeerd te hebben. Ik zal m'n best doen, Clau! Met de lente in het hoofd heb ik vorige week de batterij weer opgeladen...Soms ben ik best trots op mezelf: wat Bas en Vincent niet was gelukt heb ik voor elkaar gekregen: Fer's spel werkt weer naar behoren. Waar ik echter nog last van heb is het niet kunnen versturen van emailtjes via Opera.
Het probleem schijnt bekend te zijn maar nog niet oplosbaar. Iemand suggesties?
Vanochtend nog bijkans aangereden door een meneer die fietste tegen de richting in op de trambaan, het rode verkeerslicht negerend en het te druk had met SMS-en om ook nog eens op het verkeer te letten. Handsfree SMS-en: is dat een idee?
Gelukkig kwam m'n moeder daarna op de koffie waardoor het incident gauw vergeten was en Eva was nog helemaal vervuld van het Ferdinand naar school brengen dus ook voor haar zal eea geen trauma's opleveren. Een half uurtje geleden is zij opgehaald door buurvrouw M en Dayna. Zal haar nu weer een tijdje moeten missen...:-( Morgenochtend naar de huisarts met Ferd want het zint mij niet dat zijn hoesten al zo lang aanhoudt.........Ben benieuwd wanneer dit bericht wordt verwerkt want de jongens en meisjes bij Blogger schijnen wat problemen van technische aard te kennen. Foutje van de Amerikanen? Per abuis de server van Blogger geraakt ipv die van Al-Jazeera?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!