Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, april 26, 2003

Jean kent Exseption! Ongelooflijk! Niet veel mensen kennen deze Nederlandse elektropop-band uit de jaren'70 die bekend werd met haar covers van klassieke werken. Zo was ik laatst ook zo bliij verrast toen Gerard blijk gaf op de hoogte te zijn van het bestaan van een aflevering uit "The Twilight Zone" die ging over tijdmannetjes. Later zou ik die samen met goede vriend Er nog in het echt tegenkomen op een nachtbushalte in Berlijn maar dat is een ander verhaal. Jean was gezellig blijven logeren en vertelde mij ondermeer dat Maud, het elfje en later Jehanne inmiddels niet alleen haar haar geknipt heeft in de stijl van rond 1450 maar het ook
donker heeft gekleurd omdat haar lichtend voorbeeld, Jeanne d'Arc, volgens de overlevering ook donker haar had. Had half en half verwacht haar vandaag op de Fantasy Fair tegen te komen. Maud dan toch en niet Jeanne...Er waren wel veel anders mooie vrouwen maar Maud heb ik niet gezien. Had graag wat meer foto's genomen maar m'n camera is niet waterdicht...
Denk niet dat ik vandaag m'n portie buurvrouwen heb gemist door de drukte want ik had buurvrouw J2 nog aan de telefoon en buurvrouw J kwam langs om af te spreken voor morgen. Over wat mij vanavond te wachten staat vertel ik u morgen wellicht...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!