Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, februari 13, 2003

Vanmiddag de koude voeten van buurvrouw A mogen opwarmen en daarna Ferdinand opgehaald van de naschoolse opvang. Vervolgens samen met hem boodschappen gedaan. In de supermarkt kwamen we Milly tegen, de moeder van een schoolgenoot van Fer. Even leuk met haar staan kletsen hoewel dat altijd ernstig wordt bemoeilijkt door haar prachtige doordringende ogen. Ik ken haar nog van The Party Company waar zij ooit voor gewerkt heeft en ik bijna (...). In diezelfde supermarkt stonden we in dezelfde kassa-rij
als buurman A en zagen we ook nog buurvrouw P! Ben benieuwd of we nog voordat ik naar les ga straks een telefoontje krijg
van Vesna, Nina en Ivan die misschien nog zouden langskomen vanavond om mij te interviewen voor de Croatische televisie...
Lekker alternatief avondmaaltje genuttigd: Spinazie met een broodje chocopasta! Even wennen, maar wel lekker.
Inmiddels weten SP-leden mij te bereiken als zij misstanden aan de kaak willen stellen of willen weten wat bijvoorbeeld het SP-standpunt is inzake de kwestie Irak. Daarnaast sta ik nummer één in google! Tik maar als zoekterm "terrebel" en zie wat ik bedoel.
Koel he?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!