Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, februari 03, 2003

M'n hoofd en m'n strot werken nog niet echt mee. Ga dus zo maar weer m'n bedje in. Alleen. Maar niet voordat ik jullie heb opgeroepen deel te nemen aan de anti-oorlog demonstratie van 15 februari as. Komen hoor!
Nog immer staat mijn agenda hoog op het lijstje van verloren voorwerpen. Heb zolang maar een elektronische versie binnengehaald.
Het is 't toch niet helemaal hoor...
Hebben jullie dat nou ook dat zoveel mensen die jullie een mailtje sturen de datum van de door hen gebruikte computer verkeerd hebben staan? Waarom gebruiken ze niet allemaal het programma'tje "Atomic clock sync"? Errug handig en bovendien niet duur.
Net zoiets als respect, vriendschap, trouw en liefde dus eigenlijk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!