Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, februari 04, 2003

Het ziet er naar uit dat we ons geld voor de pencak-pakken kwijt zijn. Onze gebruikelijke guru had geld geïnd van een aantal
leerlingen waaronder ondergetekende en zou pakken voor ons gaan regelen in Indonesië. Begin januari zou hij terugzijn.
Onze huidige guru heeft slegs een telefoonnummer van hem en geen adres en dat ondanks het feit dat ze elkaar al jaren kennen.
Kan iemand echt zo uitgekookt zijn dat-ie zo'n stunt bedenkt en uitvoert? Voor de kick? Voor't geld? Wordt-ie graag in elkaar
geslagen voor een totaalbedrag van een paar honderd euro? Wie't weet mag't zeggen...De warming-up was wat zwakjes vandaag.
Niet iedereen was er helemaal bij. Niet iedereen was er überhaupt...Vandaag alvast m'n waterbed laten leeglopen
voor De Grote Verandering: de woonkamer wordt een studio en mijn deel van de slaapkamer wordt werkkamer cq logeerhok
en speelhoek. Ben benieuwd naar het resultaat. Heb zojuist alvast een nieuw verwarmings-element besteld want een waterbed met koud water is 't toch niet helemaal. Neem dat maar van mij aan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!