Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, februari 19, 2003

Een typisch geval van Ferdinand-humor: We staan voor de deur van een curiosa-winkel en hij zegt:"Dat is een gaaf schilderij!"
Hij gaat er voor staan, beweegt wat heen en weer en komt tot de conclusie dat de afbeelding regelmatig verandert.
"Ik noem dit schilderij "spiegel"" en gierend van de lach vervolgen wij onze weg richting toetjes verkooppunt....
Onderweg kwam ik nog een dame tegen die vroeg of ik nog wat echte Ajax-hooligans kende voor een of andere opdracht via
haar casting-bureau. Heb haar verwezen naar de Macdonalds omdat ze daar het geld voor hun seizoenskaart staan te verdienen...
Vanmiddag is buurvrouw A nog ff geweest om sokken te lenen en buurman D om zijn advocaat te bellen.
Ga m'n huisje maar 'ns omdopen in "Het Praathuis". Kent iemand dat nog: de Fabeltjeskrant met de wijze woorden van meneer de Raaf, de immer irritante Zoef de Haas en natuurlijke de gebroeders Ed en Willem Bever, bekend van hun wereldhit:
"Hup, daar is Willem met de waterpomptang". Ach, was ik nog maar jong...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!