Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, januari 05, 2003

Ben er net achter gekomen dat Angelique wel van Exseption (jeweetwel: die Nederlandse Bach cover-band uit de jaren '70) houdt maar niet van Anne Clark.
Het is toch wat. In ieder geval heeft ze mij bijgestaan in het doorworstelen van een bak vol
posters en pakpapier, waarvan een deel nog van buurvrouw Miriam is. Dat is dus ook weer
gebeurd. Voor morgen uitgenodigd voor een surprise-feestje. Kinderen welkom dus dat scheelt.
Voor vanavond maar geen oppas geregeld voor Zanne's guru-feest. Ik bedoel: zo vaak heb ik
Eva nou ook weer niet in huis en voor maandag heb ik alweer oppas moeten regelen voor Fer.
Er zijn zo van die grenzen hoewel ik Zanne altijd graag zie.
Soms gaat dat zo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!