Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, januari 09, 2003

Arme Ferdinand! Vanochtend hadden we ruzie en ondanks dat we het hebben uitgepraat hielden we er een wat ongemakkelijk
gevoel aan over. Vanavond mocht hij als "goedmakertje" (Dom! Dom! Dom!) even opblijven terwijl ik naar het buurthuis aan de overkant ging voor m'n les. Daar werd ik op een gegeven moment gebeld door m'n moeder die inmiddels buurvrouw Debbie had ingeschakeld om bij Fer te zijn. Toen ik thuiskwam wou D net gaan maar niet zonder mij te vertellen dat de achterdeur nog op slot zat!
Als er brand was geweeest of zo had Fer niet de tuin in kunnen vluchten! Aaarghhh! Toch maar een stap terug nemen met het bijbrengen
van zelfvertrouwen. Zowiezo mag hij pas alleen naar school als hij stemgerechtigd is; Na twee jaar van aandringen door diverse ouders
waaronder ondergetekende én een reprimande van de politie heeft het het stadsdeel behaagd aan te kondigen in april de
zebrastrepen van een levensbedreigende oversteekplaats opnieuw te kalken. Daar mag je dan blij mee zijn...
Vergeef mij, Ferdinand de Eerste, Pasja van Groot-Amsterdm en direkt omliggende gebiedsdelen...
Deb...heb zojuist m'n onderbewuste opdracht gegeven een gedicht aan je op te dragen. Je bent onbetaalbaar.
Laatste link voor het slapengaan...m'n gastenboek. Selamat tidur!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!