Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, oktober 22, 2008

Direkt

De managers aan de subtop van Fortis dreigen te vertrekken wanneer zij geen bonus ontvangen. Je zou toch denken dat als mensen slecht of niet presteren je als bedrijf blij mag zijn dat zij vertrekken!? Erg vreemde gang van zaken.

Dat is er ook bij het DWI waar ik naartoe belde om een aanvraagformulier voor een PC-vergoeding voor mijn zoon aan te vragen. Na overleg met een collega bedacht de medewerker dat het nuttig kon zijn om mijn naam en adresgegevens te noteren. Vervolgens vertelde hij:"Ik zal kijken of ik vandaag nog een mailtje kan sturen naar de betreffende aflevering zodat zij U het formulier kunnen sturen."

Bestaat er dan tegenwoordig zoiets als een "formuliertjes-stuur-afdeling"? Dat zou dan een mooi voorbeeld zijn van verborgen werkloosheid. U weet wel, zoals in de voormalige Soviet-Unie toen drie mensen samen 1 bezem kregen om een zandpad aan te vegen en waar "wij" nog zo schamper over deden.

Hoop ook deze week eindelijk contact te krijgen met mijn UWV-coordinatiecoach opdat ik diens naam kan doorgeven aan de DWI-teamleider zodat ik via het Ondernemershuis West Binnen de Ring eindelijk verder aan de slag kan met m'n eigen bedrijfje en mijn inschrijving bij de KvK kan afronden.

Ik breng mijn dagen niet door in ledigheid maar ondermeer met het achter de vodden aanzitten van de technische dienst van de woningbouwvereniging. Ik werd gebeld door een vriendelijke meneer die iemand langs wilde sturen om mijn zolderlicht te repareren. Vermoedelijk is er bij het opnieuw installeren van de meterkast geen rekening gehouden met het feit dat er verbinding moest worden gemaakt met de zolderruimte. Ik vroeg de meneer voor welke datum mijn andere klachten op de planning stonden. In de e-mail die hij had ontvangen stonden geen andere klachten vermeld. Dat is dus de derde keer in drie maanden tijd dat de hoofd-coordinator van de technische dienst heeft geweigerd mijn klachten in behandeling te nemen. Wat mij betreft mag die man op zoek naar ander werk. Per direkt.

De link van vandaag is voor fietsbezitters.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!