Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juli 30, 2004

Kindergeschater



Voor mijn vragen aan minister Dekker van VROM betreffende haar plan werknemers vakantie-dagen te laten inleveren waardoor de economie
gered zou moeten worden heeft het betreffende departement mij doorverwezen naar het Ministerie van Economische Zaken.
Daar ontving men inmiddels kopieën van mijn correspondentie met de woordvoerster van mevrouw Dekker. En nu maar afwachten.




Blair, Bush en Berlusconi zijn in Amerika de meest geliefde wereldleiders. In europa staan zij gebroederlijk onderaan op de lijst van meest populaire wereldleiders. Verrassend? Ik dacht van niet. Wel verrassend vond ik het bericht dat de Poolse afpersers van Ikea eenvoudig konden worden opgespoord via hun mobieltjes. Uit de simkaart kan men blijkbaar informatie halen zoals vanaf waar is gebeld en met wie en wanneer. En dat van de laatste paar maanden. Handig! Geen wonder dat "men" wil dat iedere wereldburger er eentje gebruikt. Nou, niet deze wereldburger. Ik blijf er bij dat ik een bereikbaarheid van zo'n 23 uur per dag (in totaal een uur onderweg van en naar het werk) ruim voldoende acht. Om welke reden(en) kunt U Uw mobiele telefoon niet missen?


De dag van vandaag was voor mij de laatste werkdag voor aanvang van de zomervakantie: een weekje leuke dingen doen met Fer, daarna een weekje schilderen en boren terwijl hij bij oma logeert en vervolgens samen een weekje naar Parijs. Dat wordt lachen!

Dat deden wij ook vanavond. En wel met Eva, Dayna, buurvrouw Miriam, diens vriend Peter, buurman Dudo, zijn vriendin buurvrouw Johanna, Ferdinand en m'n moeder. Prachtig, zo'n binnentuin gevuld met kinder-geschater...



Week-overzicht van niet geplande ontmoetingen:

Buurvrouw Pieternella; De vader van Ismaïl, een jeugdvriend van Ferdinand; buurvrouw Angelique; Marijn, een vriend van Ferdinand; vriendin Teresa, inval-collega Claar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!