Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juni 12, 2004

Naakt fietsen


Eigenaardige zoekacties:

marokkaanse aardbevingen liedjes

karlson wekker afstandsbediening

Ferry Mingele Yes

Heerlijk onbegrijpelijk toch weer. Of niet?




Nadat ik een paar kilometer had gefietst (op de hometrainer bij de fysiotherapeute)kwam ik enigszins vermoeid op het werk aan alwaar ik een hectische maar toch aangename dag beleefde. Bij thuiskomst trof ik mijn bijzonder vergulde moeder aan. Navraag leerde dat buurvrouw Angélique was langsgeweest, m'n moeders voeten had gemasseerd en haar een luchtje kado had gedaan met de woorden:"Omdat je zo'n fantastische zoon hebt voortgebracht."*AHEM*

Fer's oma had een lekker soepie verzorgd en de buurvrouw regelde een toetje. Het bed werd tijdig opgezocht zodat we vanmorgen fris en vrolijk bij buurvrouw Miriam langs konden om Eva op te halen. Daarna lekker wezen sjoppen.

's Middags werd Ferdinand opgehaald door zijn vriend Pjotr om met diens ouders naar Harry Potter en de Gevangene van Azkaban te gaan. Trots liet hij bij terugkomst zijn buit zien: een heuse filmposter!
Intussen had ik met Eva Inspecteur Gadget 2 gekeken op kijkschijf.

Ferdinand was maar net terug en ik had't eten net opgezet toen buurvrouw Angélique langskwam. Zij kwam controleren of ik m'n huiswerk voor vandaag wel gedaan had. Niet dus. Zij hoorde aan hoe ik van zins ben eerdaags m'n knie en m'n conditie beter geschikt te maken voor het doorstaan van de rest van m'n leven en besloot spontaan de renschoenen die zij aanhad op dat moment aan mij te doneren. Lief, he? De rest van de avond heb ik mij gewijd aan verschillende huishoudelijke taken terwijl Ferdinand zijn zusje begeleidde toen die even naar de overkant ging om buurvrouw Miriam en haar zusje een goedenacht te wenschen. Later uitte Fer zijn blijdschap over een rekenspel voor de PC wat ik recentelijk voor hem had aangeschaft. Terwijl buurvrouw Janine ons kwam vereren met een bezoekje las Superfer zijn zus een verhaaltje voor het slapengaan voor en viel gezellig naast haar in slaap...


Ondanks het slechte weer en het ingrijpen van de politie was de vandaag gehouden eerste Nederlandse editie van de World Naked Bike Ride een groot succes. Er zijn nu eenmaal mensen die dingen graag in hun blootje doen. Hoe kun je daar last van hebben? Behalve in sommige gevallen esthetische bezwaren zie ik niet in hoe je beargumenteerd mensen het recht om naakt te zijn kunt ontnemen.
Waar ik wel bijvoorbeeld tegen ben is het dragen van die fluoriserende beenwarmers die sommige bezoekers van house-parties zo hip schijnen te vinden. Maar ja, dan kijk ik gewoon de andere kant op...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!