Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, mei 05, 2003

Hoera! Het is gelukt! Amsterdam is houder van het nieuwe record "langste hongerstaking ooit in Amsterdam". Dankzij een aantal "witte illegalen" (sorry hoor maar ik vond ze er toch behoorlijk donker uitzien) ligt de lat nu op 47 dagen. Knap hoor!
Vandaag is, tot grote vreugde van de tegenstanders van het spul, definitief aangetoond dat asbest gevaarlijk is voor den gezondheid:
bij het verwijderen ervan is een bouwvakker zwaargewond geraakt.
Hoeveel bezoekers hebben er reeds ontdekt dat zij zich kenbaar kunnen maken door op het foto'tje bovenin dit blog te klikken?
Wie kan mij iets meer vertellen over die blijkbaar volgens velen mateloos populaire serie "Cold Feet" waarvan ik tot voor kort zelfs niet van het bestaan op de hoogte was? Hoeveel TV-spelletjes presentatoren(-trices) heb je nodig om een lamp te wisselen?
Wat is het antwoord? Waarom laten zij mij met hen spelen en mag een ander vervolgens scoren? Even wat vragen om jullie een paar daagjes mee zoet te houden. Au revoir en wenscht ons maar een selamat djalan. See You Next Thursday! om maar een Engelse uitdrukking te parafraseren. En op de valreep (jullie dachten al dat jullie voor vandaag van me af waren, hè?) nog even deze aktie waar ik op gewezen werd door buurvrouw D: Stichting Aap zamelt printer-inktpatronen in voor hun goede doel...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!