Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, februari 13, 2003

Werd gisteravond nog gebeld door Bas van Het Blauwtheater, organisator van het "event" van zaterdag a.s.. Was een erg hartelijk gesprek. Angélique had nog wat leuke grapjes voor me: "Het is hard en geel..."
en een andere grap waarin figureerden: een luide oprisping en een gedeeltelijke ontkleedvertoning....;-)
Zojuist hoorde ik dat een Britse militair terwijl hij achter het stuur zat zelf van de buitenkant de achterruit heeft gemold.
Of zou't toch een aanslag zijn geweest?
Fijne dag, fijne mensen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!