Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, januari 13, 2003

De dag niet zo leuk begonnen. Beter gezegd: de dag begon vannacht. Veelvuldig een klein kamertje moeten bezoeken
en veel kunnen lezen...:-( Wie zich afvraagt waar ik toch al die songteksten vandaan haal zodat ik liedjes kan zingen voor
buurvrouwen...nou, gewoon hier. Voor verkeerde interpretaties van liedteksten kun je hier terecht. Zei Hendrix nou "kiss the sky"
of was het toch "kiss this guy"? Hem kunnen we 't niet meer vragen....Als iemand trouwens aan de tekst kan komen van
"Both Sides Now" van Euson dan houd ik mij aanbevolen. Nee, ik ga niet meedoen aan Idols! Ik besteed m'n tijd liever nuttig.
*Ahem*. Fer gaat zo goed op karate dat hij volgende maand al voor z'n gele band mag! Goed he? Ik ben zo trots op dat jong...
Vanavond wordt de laatste lading SP-folders voor de verkiezingen bij mij afgeleverd. Een flink aantal pakken ben ik op voorhand al
kwijt. Snap er niets van: vorig jaar moest ik mensen smeken om alsjeblieft 20 folders af te geven op hun bridge-club en "hede te dage,
meneer Sonneberg" komen mensen klagen dat ze "maar 500" mee kunnen krijgen! Nou ja, liever zo...Wel nog ff oppas regelen voor de 22ste. Wie wat weet mag dat melden. Alvast bedankt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!