Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, oktober 12, 2021

Goed nieuws en kattenlog

Goed nieuws vind ik dat ik sinds kort wat minder tijd kwijt ben aan sociale media. Noodgedwongen weliswaar want begin september werden mijn accounts op Facebook en Instagram uitgeschakeld. Sinds kort heb ik weliswaar nieuwe accounts maar de drang om berichten, links, video's en foto's te plaatsen is een heel stuk verminderd. Mocht u mij willen toevoegen dan kan dat hier op Facebook en hier op Instagram.

Het heeft een tijdje geduurd maar eindelijk heeft Billy de Kat door hoe hij het trappetje van mijn hoogslaper beklimt en slaapt nu weer regelmatig bij mij in bed. Gezellig!


Deze lolcat gaat over christelijke waardes:


'Leeft u volgens christelijke waardes?
Waarom helpt u de armen dan niet?

======================================================================

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

Meer lezen? Mijn verhalenbundels

8 opmerkingen:

  1. Ziezo, ik heb je toegevoegd op FB en Instagram. Succes met de nieuwe accounts.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ee ik wil je niet toevoegen op je social media adressen, dat kan zelfs niet omdat ik daar geen accounts heb. Maar het lijkt mij goed nieuws dat jij er minder rondhangt, spaart je veel ergernissen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind een weblogje ook leuker dan andere media.
    Billy de Kat weet wel bij wie hij moet slijmen. LOL Hans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Doe tegenwoordig niks met smoelenboek en de andere heb ik niet...
    Komt vast goed met je vriendenlijst
    En samen slapen haha moet er niet aan denken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een kat in bed, wie weet waar je ze 's morgens vindt...
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie zegt dat ik de armen niet help?

    Love As always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik niet hoor, Di Mario. Persoonlijk denk ik niet dat je per se christelijk hoeft te zijn om anderen te helpen. Wat ik raar vind is dat er mensen zijn die zich 'christen' noemen maar niet de daad bij het woord voeren.

      Verwijderen
  7. Iedereen ervaart zijn geloof op zijn eigen manier, daarom zijn er ook zoveel verschillende geloven. Van mij hoef je niet te geloven, maar wel je medemens te helpen.

    Love As Always
    Dimario

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!