Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, april 02, 2010

Vrolijk Pasen

Vandaag houd ik het even kort. Even geen "Verhaaltje op Vrijdag" dus. Niet zozeer omdat het Goede Vrijdag is maar omdat sommige zaken even al mijn aandacht opeisen. Zo werkt momenteel mijn computer verre van optimaal (virus in de " root" voor wie dat wat zegt en Ubuntu wil maar niet opstarten: " No init found try passing init= bootarg").

Daarnaast ben ik bezig met de voorbereiding van twee ontzettend leuke feestjes. Zo is daar morgenavond Razzin'. Een feestje met als thema "Nachtclub in Chicago tijdens de drooglegging". Zondagavond is er wederom een Burlesque Freakout. En raad eens wie er dan op het toneel staat als stage kitten?

Overigens zijn er voor beide evenementen nog een (beperkt aantal) kaarten te krijgen dus voor wie nog geen plannen heeft...;-)

Vrolijk Pasen!

9 opmerkingen:

  1. Heel veel succes en plezier komende dagen
    en natuurlijk ook een vrolijk pasen voor
    jou en de kids.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel veel plezier en fijne paasdagen Terrence.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hopellijk is dat virus rap weg en kan je pc weer optimaal werken.
    Jammer dat het zo ver is anders kwam ik vast en zeker eens af. Misschien komen jullie ooit eens optreden hier in de buurt.
    Leuke paasdagen met de kids en de buurvrouw(en)
    cheers !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen plannen... voor mij zou het zijn om het huis te ontsnappen... vier extra logees. ;-)

    Hoop dat je Ubuntu snel weer werkt.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat kan met Linux dus ook gebeuren ja. Er was je vast eens verteld dat Linux virus vrij is, maar dat is niet zo. Het is een groot zuig OS. MEnsen geven altijd af op M$, maar is toch echt 1000 maal beter dan de alternatieven.

    Ik wens je een paar leuke dagen toe!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. vrolijk pasen zei het konijn......

    en hupte gezellig verder.
    maak er mooie dagen van en onthou goed waar je de eitjes verstopt:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne dagen dan maar, enne.... verhaaltje op vrijdag mag (bij hoge uitzondering) ook wel verhaaltje op maandag worden, hoor... ;-) Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens jou en je kinderen ook hele gezellige Paasdagen. Ga je nog eieren verstoppen? Ik wel en heb dan zelf de grootste lol:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, sterkte met de computer, en eveneens sterkte op het toneel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!