Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, november 07, 2009

Logeren

Ik vind het boeiend om te ontdekken waar mensen zich zoal mee bezighouden. Wist U bijvoorbeeld dat er mensen zijn die dagenlang zoeken naar software om het proces van aanmaken van een e-mail handtekening te automatiseren?

Er zijn zelfs bedrijven die hier geld aan verdienen! Natuurlijk is het vele malen eenvoudiger en sneller om een simpel tekstbestandje aan te maken waaruit je "afwijkende" e-mail onderschriften "knipt" en "plakt" naar het betreffende te versturen mailtje. Als standaard-instelling in bijv. Outlook houdt je dan de ondertekening aan met je contactgegevens. Lijkt mij.

Het lijkt er op dat velen graag moeilijk doen. Misschien ligt het wel aan de maatschappelijke druk die ons wijsmaakt dat we het altijd druk moeten hebben. Zelfs met dingen die -strikt gezien- geen tot weinig noodzaak hebben. Zoals het bijhouden van een weblog...;-)

Wij deden niet moeilijk vandaag: Met zoonlief en de zusjes een beetje wezen winkelen en wat spelletjes gespeeld op de Wii. Jongste zusje is net opgehaald en de oudste blijft logeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!