Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, april 24, 2006

Lekker lang dagje

Lekker lang dagje

De PVDA wil een motie van wantrouwen indienen tegen minister Verdonk. Zij moet rekenschap geven voor het verdwijnen van 125 minderjarige asielzoekers sinds oktober 2004.

Ook de SP zal moties indienen. Weliswaar niet van wantrouwen maar meer op het gebied van de lokale politiek in Westerpark. Dat weet ik toevallig omdat dat vanavond tijdens het fractie-overleg besloten is. Ondanks het feit dat er slegs één agendapunt was werd het een vrij langdurige bespreking. Het betrof namelijk het programakkoord 2006-2010 (pdf) van de opnieuw gevormde coalitie PVDA/GroenLinks. Dinsdagavond zullen zij worden ingediend.

Eerder vandaag werd er een motie van afkeuring ingediend én aangenomen tegen de weergoden die het plezier een beetje vergalden op het einde van een heerlijke dag op de Botermarkt te Haarlem. The Amsterdam Dungeon had er een stand tijdens het jaarlijkse bloemenweekend en m'n zoon en ik mochten samen met collega's Willem, Frank en Nicole het aanwezige publiek zo'n 3000 folders en 1500 kortingsbonnen overhandigen.

Om die reden ging de wekker om half zeven. Om kwart over zes waren wij thuis en terwijl ik m'n zoon het begin van de film Bill & Ted's Excellent Adventure zag waarnemen vertrok ik voor het fractie-overleg. Het werd dus een lekker lang dagje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!