Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, februari 26, 2005

Koel!



Gisteravond nog even gezellig op visite geweest bij buurvrouw Angélique en vanavond heerlijk gegeten van de kipfilet die zij meegaf. Ferdinand heeft zojuist zijn zusje voorgelezen uit Zaza's baby Broertje. Bij het ophalen van Eva, vanmorgen viel het mij weer op hoezeer haar zusje Dayna op mijn zoon lijkt. Zou zij dan toch...? Uit een eerdere vaderschapstest bleek in ieder geval dat de huidige vriend van haar moeder (tevens ex-vriend en minnaar ten tijde van mijn relatie met haar) niet de biologische vader is. Bovendien is voormalig buurvrouw Miriam errug stellig in haar bewering dat zij alleen met hem en mij op onveilige wijze lichaamsvloeistoffen heeft uitgewisseld tijdens ons officiële langdurig samenzijn. In elk geval wil Ferdinand haar graag als zus, Dayna wil hem graag als broer en ik wil een heleboel kinderen. Dat lijkt dus een uitgemaakte zaak. Nu nog mijzelf overtuigen...


Uit het een of ander onderzoek blijkt dat mensen met én een minimum-inkomen én tenminste 1 kind niet voldoende geld overhouden na aftrek van de kosten van levensonderhoud om leuke dingen te doen. Onderhoud van een huisdier of het aanschaffen van tussentijdse cadeaus zit er doorgaans niet in. Wisten we nog niet.
Verder negeert onze regering de wens van het Nederlandse volk door doodleuk meer militairen naar Afghanistan te sturen. Dit onder het mom van terrorisme-bestrijding. Als ik nu'ns preventief Schiphol opblaas zodat terroristen dit niet meer kunnen, krijg ik dan een lintje vanwege het voorkomen van een terroristische actie?
Lijkt me wel koel. (En ben ik nu meteen een potentiële terrorist wiens burgerrechten hem per direkt mogen worden ontnomen? Spannend!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!