Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zaterdag, juni 19, 2004

Spinal Tap


De Googlewhack van vandaag:


soave+broek+patroon


En wat is toch die obsessie van mensen met hazelnootschuimtaart?



En wat is toch die obsessie van 's lands machthebbers met het alles in

het werk stellen om het leven van "de gewone man" minder draaglijk te

maken? De benzineprijzen schieten omhoog, men wil het WW-bedrag

drastisch verlagen. Althans, Nout Wellink, directeur van De Nederlandse

Bank (ook wel Dutch National Bank zodat de afkorting DNB zowel in het

Nederlandsch alsook in het Engels gebruikt kan worden. Geniaal. Maar

goed, ik dwaal af...) wil dat "omdat het in de ons omringende landen

ook zo laag is". Zullen we meteen maar ook de directeur van DNB

afschaffen? Moet je'ns zien wat dat scheelt op jaarbasis aan salaris,

declaraties, presentaties, reiskosten, etentjes, congressen en premies.
Ik vermoed dat dat per jaar ongeveer gelijk staat aan het bedrag dat U

en ik samen in twintig jaar aan bruto salaris ontvangen (even ervanuit

gaande dat U niet Nout Wellink bent of een soortgelijk individu)




Had vanmorgen tot mijn grote opluchting geen last van de uitgebreide Mexicaanse

bonenschotel die buurvrouw Angélique mij gisteravond bereid had en kon

dus met fris gemoed aan de nieuwe dag beginnen.


Zo moet strakjes de videorecorder worden ingesteld voor het opnemen van

de film "This is the Spinal Tap" die in de overgang van vandaag en

morgen wordt uitgezonden door de BBC.



En heeft U al officieel geprotesteerd tegen de identificatieplicht
of kent U wellicht voordelen?




Dat was ook wat! Met m'n zoon en m'n moeder wezen winkelen. Komen we

onderweg én buurvrouw Miriam (met kids) tegen én buurvrouw Johanna!
Op de weg terug naar huis worden Ferd en ik voorbijgesjeesd door een

rood verkeerslicht negerende fietster: buurvrouw Angélique!
Uitermate gezellig, zo'n middagje winkelen met mams en zoonlief.

Aanrader. Nu maar weer verder met opruimen om ruimte te maken voor de

dingen (en wellicht ook mensen) die komen gaan...


Ferdinand heeft een oranje-pakket aangeschaft voor tijdens de wedstrijd

tegen de Tsjechen vanavond én bij McDonalds een officiële EK

wedstrijdbal gewonnen die binnenkort wordt opgestuurd. Wij gaan ons wel

vermaken vanavond. En U?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!