Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

donderdag, april 08, 2004

Shiatsu



"Ik wil later twee kinderen: een jongetje en een meisje. Het meisje noem ik Dayna en het jongetje noem ik Papa."


Nog een "verrassing" die iedereen met een IQ van boven de zestig zag aankomen:
De kosten voor de ontwikkeling van de Joint

Strike Fighter, kortweg JSF, vallen een stukje hoger uit dan was begroot: waarschijnlijk iets meer dan 22%. Daarmee komt de totale uitgave op ongeveer 245 miljar dollar. Van onze belastingcentjes gaat er zo'n 800 miljoen euro naar dit onzinnige (Wie gaan we ermee bombarderen en waarom en heeft dat enig nut?) prestige-project. Hoeveel was het tekort in de zorg ook alweer?

De JSF is, in mijn ogen, net zo nuttig als cameratoezicht: Een camera registreerde hoe Murat Dekker Hans van Wieren door het hoofd schoot. De nabestaanden van de conrector van het Terra College hebben nu in ieder geval een leuk aandenken: een video-filmpje van de laatste momenten uit het leven van hun geliefde. Nog meer voordelen aan het overal ophangen van Big Brother-ogen?

Ter verduidelijking: Hans van Wieren zélf was tegen het ophangen van camera's op scholen.



We hebben gewandeld, een middagdutje gedaan, gespeeld en gelachen, gegeten en gedronken, huishoudelijke karweitjes opgeknapt en een hoop lol gehad. Eva en ik. En het was goed.

Buurvrouw Angélique kwam het op Shiatsu massage-les geleerde op mij in praktijk brengen en m'n woning komt steeds meer in de staat die ik een aantal maanden terug in m'n hoofd had: die van in beide opzichten opgeruimde leefomgeving.

Aan het begin van de avond kwam Jessica samen met een goede vriendin even langs om niet zulk fijn nieuws over te brengen betreffende Vincent. Er is echter goede hoop dat alles goed komt.

Nadat buurvrouw Miriam samen met Dayna m'n dochter had opgehaald werd het wat stiller in huis...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!