Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, december 23, 2003

Een heerlijke dag gehad, gisteren: sportdag met de NSO. Badminton, hockey, voetbal, Jeux de Boules en zo nog wat andere activiteiten. Reuzegezellig en een leuke manier om in contact te komen met je collega's van andere NSO's. Het werd een lange dag voor mij waarop het eerste kind werd gebracht om 08.20 en het laatste werd opgehaald om vijf voor zeven. Gelukkig was Ferdinand mee en dat maakte de dag voor mij wat draaglijker. Van de problemen waar andere ouders zeggen last van te hebben heb ik persoonlijk niets gemerkt: niet op m'n eigen werk en ook niet op de opvang van m'n zoon.




Onderweg naar huis even staan kletsen met Igor en Liz die stonden te vernikkelen bij het respectievelijk gitaar spelen en zingen. Het toeval wilde dat wij bij het wegbrengen van de huurvideo "Daddy Day Care" buurvrouw Janine weer tegenkwamen. Toevallig, niet?


En over toeval gesproken: bij het telefonisch klessebessen met Ankie gisteravond kwamen wij erachter dat een collega van haar een buurvrouw is van mij: buurvrouw Irene bracht mij indertijd in contact met buurvrouw Johanna en dus heeft de wereld indirekt het bestaan van Ferdinand aan haar te danken.




Terwijl Ferdinand een leuke dag had op z'n "eigen" Na Schoolse Opvang (weten jullie ook meteen even waar de afkorting NSO voor staat...) was ik aan het werk voor het Blauwtheater op een door het bedrijf AXA (U weet wel: die van het wereldvermaarde fietsslot) afgehuurde feestboot.
Ik speelde Griebeltje en Frans Bauer zichzelf. Hij kijkt mensen in de ogen als hij hen de hand schudt; dat mag ik wel. Al heb ik wat moeite met het leuk vinden van zijn muziek, volgens mij is't een toffe peer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!