Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

vrijdag, juni 27, 2003

Op een terrasje vanmidag zag ik een hobo-speler. Niet echt een alledaags gezicht en bovendien speelde hij niet onverdienstelijk.
Dat zijn nou de krenten in de pap des levens.
Al een tijdje ben ik beheerder van een club op het net: De Bovenman. De club is een beetje op sterven na dood omdat de diverse leden inmiddels zich niet meer echt bezighouden met deze film.
Daarom maak ik er maar een agemene filmclub van. Dit is dus een oproepje voor filmliefhebbers om zich aan te melden.
Buurvrouw Miriam is inderdaad nog even langsgeweest voor een babbeltje en bovendien heeft zij mij uitgenodigd voor de barbeque ter ere van haar verjaring des zondags aanstaande. Dat wordt dan een aardige afsluiting van mijn weekendje dat morgen begint met het Arrow Classic Rock festival, zaterdag wordt mijn weekend gecontinueerd met een optreden met The Rocky Horror Picture Show in IJmuiden en zondag wordt gecompleteerd met een dagje uit met de zomerkampbegeleiders. Vanaf morgen is Ferd onder de pannen bij oma. Hij schijnt het niet erg te vinden dat wij elkaar dan wat minder vaak zien.
Zal even wennen worden om een aantal avonden op rij voor mezelf te hebben. Zonder vergaderingen. Behalve dan een SP-vergadering op maandag. Zonder Pencak. Behalve dan in het Westerpark op donderdag. Zonder afspraken. Behalve dan op vrijdag. Goed dan: Dinsdag en woensdag ben ik 's avonds vrij. Wat een luxe! Wat zal ik dan'ns gaan doen? Proberen af te spreken met Hesje B en/of Thura die beiden een bericht hadden achtergelaten op mijn antwoordapparaat?
Zal morgen niet blijven logeren in Spijkenisse omdat ik de volgende ochtend om elf uur wordt verwacht mijn opwachting te maken op station Sloterdijk tbv de show en kon vandaag niet naar Daniëlle's diploma-uitreiking.
Het eerstvolgende weekend dat ik nog niets heb staan muv de kaartclub is dat van 16 augustus...Hmmm...ergens doe ik toch iets verkeerd, geloof ik.
Het was volle bak bij de training van vanavond. Helaas geen Eline maar wel een Anouk die al een tijd niet was geweest. En met een bijzonder goede reden! Zij draagt namelijk haar steentje bij aan de verfilmng van Kees de Jongen. koel, niet?
We hebben met ons groepje afgesproken in ider geval elke donderdag in het park samen te komen. Wellicht ligt er een picknick in het verschiet. De evaluatie leerde dat we goed vooruitgaan met ons kleine, gezellige, gemotiveerde groepje.
In september begint het nieuwe seizoen. Als er dus lezers van dit blogje zijn die vermoeden dat de sport wat voor hun is, neem contact op voor een proefles...
Had nog een leuke droom tijdens mijn korte dutje van vanmiddag..
Ferdinand ligt nu misschien wel te dromen van Pluk van de Petteflet. We zijn aangeland bij zijn liefdesverklaring aan zijn buurmeisje. Een zeer herkenbare passage...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!