Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, juni 22, 2003

Eva kwam gisteravond nog haar broer's spijkerjas langsbrengen
en mijn trui. Die hadden wij laten liggen. Lief he?
Wolkwietje heeft zich uitstekend vermaakt met het spelen van Fifa 97
op de playstation en zorgde voor het groenvoer en andere lekkernijen
voor den avond.
Nog een lief mailtje van buurvrouw Angèlique mogen ontvangen met daarbij de verklaring
voor het feit dat ik haar al een paar dagen niet heb gezien.
Een andere Angelique heb ik mogen begroeten als lezeres van dit log.
Vond't leuk je te hebben ontmoet! Thanks voor de klus...
Daan en Wolkwietje hebben elkaar "at last" rechtstreeks gesproken
en Fer ging uitgelaten naar bed.
M'n favoriete liedje van het moment:
Everlong van The Foo Fighters. Wordt een Terrebel helemaal blij van...
Net als van het vooruitzicht op visite van diverse vrouwspersonen.
Vandaag verwacht: Buurvrouw Johanna, buurvrouw Miriam en Daniëlle.
De film van gisteravond bleek hoogst amusant. Ik bespaar jullie de details.
In ieder geval gingen ze niet allemaal dood...
Intussen is de komkommertijd in het land der nieuwsberichten nog niet voorbij:
Elke dag zijn er in het nieuws nieuwe speculaties over de verblijfplaats van Saddam Hussein.
Mijn theorie? Hij zit zich kapot te lachen terwijl hij bij een vijver in Central Park, New York de eendjes voert.
Zijn snor afgeschoren en zijn pretoogjes verborgen in de schaduw van een "I love NY-Yankees"-petje...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!