Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, mei 21, 2003

"Weet je wat? Ik leg m'n boekje bij de afstandsbediening want dat is het eerste waar ik 's morgens naar toe loop..." Aldus Ferdinand gisteravond bij het naar bed gaan. Een praktisch ingestelde jongeman, dat blijkt andermaal.
Hoe heette dat "spel" ook alweer waarbij het de bedoeling was dat je een zoekterm invoert die exact één hit oplevert?
Amerika wil blijkbaar écht geen concurrentie bij haar streven naar wereld-dominatie: Zelfs niet van de tekenfilmhelden Pinky and the Brain. Hoe kan het anders dat niet één van de links op deze verzamelpagina leidt naar informatie over deze twee laboratorium-muizen en hun plannen om de wereld te overheersen? Buurvrouw Angèlique heeft voor mij gisteravond nog even een mysterie opgelost. Niet dat ik brandde van nieuwsgierigheid want ik weet inmiddels dat er voor alles wel een reden is..Zelfs voor het onderzoek verrichten naar atoombommetjes. De VS schijnt werkelijk zelf te geloven dat zij miljarden dollars steken in de ontwikkeling van mini-atoombommen zonder de intentie ze te gebruiken. Wat een belediging van het menselijk intellect! Het lef...maar goed, om terug te komen op het bezoek van de buurvrouw:
De condooms bleek zij van mij te hebben geleend. Neen, weest gerust: ze heeft ze niet gebruikt terugbezorgd...
De fuchsia en de curry zijn een attentie van haar voor mij. Lief he?
"Wat een rotstreek? Is de deur nu al dicht?"-Tsja, mevrouw: de regel is nu eenmaal dat uw kind half negen op school moet zijn."
-"Ja, maar die tien minuutjes..." Grappig he, dat zoveel mensen ervan overtuigd zijn dat zij de regels wel "een beetje" mogen overtreden. Anderen mogen dat uiteraard niet, want alleen zij weten wanneer het wel en niet kan. Stelletje @#$%!@* hypocrieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!