Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

maandag, mei 26, 2003

Goed nieuws voor de liefhebbers: de razzia is in volle glorie hersteld! Nu valt er in sommige gevallen wat te zeggen ten faveure van een grootscheepse inval. Echter, in navolging van de "preventieve oorlog" het "preventief fouileren" bedenken...Ter bescherming van burgers hen hun rechten ontnemen...'k weet niet hoor. Volgens mij kletsen ze maar wat. Gisteravond was er nog een alleraardigste vergelijkende documentaire over de overeenkomsten en verschillen tussen Hitler en Chaplin. Voor een goede reden heb ik die echter goeddeels gemist: buiten spelen met Eva, Ferdinand en Dayna. Ferd was ook nog even langsgeskelterd bij buren D&B. Heb een paar foto's gemaakt en hoop binnen een maand of zo m'n online-foto-album te hebben bijgewerkt. Tot die tijd zal men zich hiermee moeten behelpen. Vond een stapeltje van maar liefs 15 spinners op het aanrecht toen we weer naar binnen gingen. Waar die opeens vandaan komen? Vincent wist mij te vertellen dat men bij het Illuseum nog steeds in mij is geïnteresseerd en bracht mij op een idee voor een leuke act tijdens een Gothic-evenement. Het spelletje Magic werd even onderbroken door de komst van buurvrouw A die haar mail kwam tsjekken en Monique, een vriendin van haar. Even gezellig staan babbelen.
Zo ook met een paar moeders vandaag: Ingrid en Roos. Nee, niet de Roos die bevriend is met Leon en Zanne maar een andere...
Deze Roos is de buurvrouw van Pieter, een papa verwikkeld in een voogdijstrijd die hij dreigt te verliezen. Zoals verreweg de meeste papa's trouwens. Hoe zat dat ook alweer met de Wet Gelijke Behandeling?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!