Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

zondag, februari 02, 2003

Zwaar klote zeg! Met name voor de betrokkenen dan: De Columbia is geëxplodeerd met zeven inzittenden aan boord. Weer zal de discussie plaatsvinden: kan al dat geld wat in ruimtevaart wordt gepompt
niet veel beter worden gestoken in bijvoorbeeld betere gesondheidszorg en onderwijs? Aan de andere kant maakt het Space Shuttle projekt het uitvoeren van experimenten om bijvoorbeeld diezelfde gezondheidszorg te verbeteren een stuk sneller en goedkoper...
Tsja, het blijft moeilijk. Zo-ook afscheid nemen. Toch een raar idee: ook al zag je iemand niet zo vaak, als-ie in Canada gaat wonen
zal het nog iets minder vaak worden...Met name voor zijn naaste vrienden en familielieden zal het een vreemd gevoel opwekken.
Het allerbeste Vistar! Heb op't feestje een uitnodiging ontvangen om met de kids bij Rop en Carla en hun tweeling langs te komen.
Wellicht volgende week zondag al. Thura heeft Eva uitgenodigd om bij en met Noah te gaan badderen en binnenkort ga ik afspreken met Hilde en Marius, een heerlijk romantisch koppel. Het bestaat nog: Romantiek! En ik maar denken dat ik behoorde tot een uitstervende soort...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!