Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

dinsdag, januari 07, 2003

Slip slidin' awayhay...(2x) De hele dag speelde dit liedje van Simon & Garfunkel door m'n hoofd. Tenminste, als ik weer 'ns bijna
onderuit ging op een beijzelde stoep...Gelukkig een rustige werkdag om me voor te bereiden op de hectiek van erna:
Om half zes Fer ophalen van de NSO om om zes uur op karate-les te kunnen zijn, vervolgens kwart over zeven thuis om eten voor
te bereiden voor hem en oppas Angelique (jawel, die ene buurvrouw) en om half acht richting Stopera voor een (vruchtvolle) vergadering
van het algemeen bestuur van de SP.
Ben zo trots op Ferdinand: hij heeft vandaag z'n eerste "wedstrijd" gekarate'd (?) en gewonnen!
Weliswaar met slegs een half punt verschil maar toch...Ook de meester was erg trots op hem maar vooral de complimentjes
van klasgenoten deden hem en mij erg goed :"Wat is hij al goed zeg, dat zoontje van u"...Yes! Mijn zoon!!
Net nog ff warme chocomel gedronken bij A om haar te bedanken voor het oppassen.en wat mailtjes beantwoord, waaronder eentje van Hotlips uit Swansea! Zit in die onbestemde fase waarin
je verliefd bent maar niet weet op wie...;-!
Blijf de indruk houden dat ik gauw Sylvie, het meisje van m'n dromen ga ontmoeten. Gek is dat toch: In m'n dromen is ze blond
en toen ik haar uiteindelijk in het echt tegenkwam bleek ze brunette...Lekker slapen...zzzzzz.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!