Vind blogstukjes van mij op onderwerp:

Elke zondag een persoonlijk weekoverzicht, elke dinsdag wat goed nieuws met een paar katten, elke woensdag een overweging en elke vrijdag een verhaaltje.

Mijn verhalenbundels zijn te koop via Bol.com én via Lulu.com!

Als u mijn stukjes de moeite waard vindt, kunt u een blogdonatie
verrichten. Elke bijdrage is welkom!

woensdag, september 09, 2020

Stokpaardjes

In Facebook zijn niet alle plaatjes te zien (of te horen) en links in mijn artikelen niet aan te klikken. Klik daarom op de oorspronkelijke link. http://terrebel.blogspot.nl/ Veel leesplezier! O ja, fans kunnen mijn Fan pagina leuk vinden. https://www.facebook.com/terrebel/

Vaste lezers weten dat ik diverse stokpaardjes heb. Ofwel: onderwerpen die mij meer bezig houden dan andere onderwerpen. Ongelijkheid, nerd-onderwerpen, leuk opvallend nieuws, discriminatie, tegenstrijdig gedrag, belangenverstrengeling, onrecht...

Sommigen storen zich daar aan terwijl anderen zich er ook in kunnen vinden.

Tot welke categorie behoort u?

Heeft u eigenlijk stokpaardjes?

Zo ja, welke?




Zo nee, weet u dat zeker?


5 opmerkingen:

  1. Ik heb er zo een als op de foto, maar die is vergeten door de achterkleindochter toen ze laatst hier was. Niets mis met stokpaardjes mits ze niet ontaarden in herhaling van zetten want dat voegt niets meer toe en lijkt verdacht veel op zeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hang van stokpaardjes aan elkaar anders vergeet ik gewoon dingen.

    Love As always
    Di Mario

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mijn stokpaardjes, die wil je niet weten, het zijn er genoeg...
    -Een @->- voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Strooi je stokpaardjes maar hihi
    Moet eerlijk bekennen dat ik niet altijd alles helemaal lees...maar meestal het je een punt.
    Dus klim op die stok en in galop 😥
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, zoveel stokpaardjes, maar ik denk liever in katten. ;-)

    Ik uit het niet altijd, ook niet eens bij jou, ik lees, glimlach vaak, dat zegt genoeg toch?

    X

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt zeer op prijs gesteld. Mits die netjes blijft. Dus zonder beledigingen en scheldpartijen en zo. Bedankt!